دانلود آهنگ ایرانی

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

loading...

بیوگرافی پازل باند : معرفی،عکس،آلبوم های اجرا شده

30 مارس 2017
بدون نظر

بیوگرافی گروه پازل باند

عکس پازل باند

عکس پازل باند

به گزارش تیم بیوگرافی خوانندگان طناز موزیک :گروه پازل باند(puzzel band) در آبان ماه سال ۹۰ کار خود را آغاز نمود و هم اکنون یکی از بهترین گروه های حال حاظر ایران به شمار می آید . این تیم از یک سرپرست و ۳ عضو تنظیم کننده و آهنگساز و ۲ شاعر اصلی برای اشعار و ویرایش اشعار دیگر تشکیل شده است . این گروه با هدف ایجاد سبکی نو در موسیقی پاپ کشور کار خود را شروع کرده و در سال گذشته کالکشن اول خود را منتشر کرده است .

 

از مشهورترین آهنگ های پازل باند : جاده , از خودت برام بگو , اخرش رسید ,بارونای نم نم , دریا ,میخندم ,چی میشه و…

 « فول آلبوم پازل باند  – اینجا کلیک کنید»

علیرضا رشیدی :

خواننده ، سرپرست و مدیریت گروه پازل که آلبوم جدید خود را به زودی با همکاری گروه پازل به صورت مجاز روانه بازار موسیقی خواهد کرد .

عکس آرین و علی رهبری

عکس آرین و علی رهبری

آرین بهاری :

تنظیم کننده جوان گروه پازل که در حال حاظر در آلبوم احسان غیبی به نام خاطره انگیز به عنوان تنظیم کننده ی اصلی این آلبوم مشغول کار است

مهرزاد امیرخانی :

ترانه سرا (قطعات : یه قلب عاشق ، برگرد باز اینجا ، بازم میخوامت ، بریدم ، خداحافظ ، دله من دل تو ، ) در حال حاضر کلیه اشعار آلبوم مرحوم مرتضی پاشایی بر عهده ایشان بوده است.

بیوگرافی علی رهبری :
علی رهبری در سال ۶۲ در امیر آباد شمالی تهران به دنیا آمد. و فعالیت خود را به صورت جدی از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. ایشان ابتدا موسیقی را به صورت آکادمیک نزد اساتیدی چون لقای حقی، علی فخاریان آموخت . و در ادامه با توجه به علاقه شدیدشان به ساز پیانو مشغول به فراگیری این ساز نزد استادان مرادیان ، ناصحی و امیر حسین بروشکی نمود. بعد از مدتی ، پس از تجربه چند تنظیم ارکسترال جهت کنسرت و اجراهای مختلف شروع به فراگیری سازهای الکترونیک و نرم افزارهای موسیقی کرد. حساسیت و جدیت وی در کارهایش زبانزد اطرافیانش می باشد. هدف اصلی علی رهبری در این راه خوانندگی بود. و تمام این مراحل را به نوعی پرورش این نعمت در وجود خویش می دانشت. در نتیجه پس از اجراهای زنده و کنسرت هایی در پردیس و فرهنگسراهای مختلفی اعم از : شفق ، بهمن ، اندیشه ، خاوران و ….،، پس از گذراندن مراحل اخذ مجوز استودیو شروع به ساخت و تنظیم کارهای خود در استودیوی شخصیشان ( نوبل رکورد ) نمود و با توجه به داشتن صدایی گرم و دلنشین و تشویق اطرافیان، شروع به جمع آوری آلبوم اول خود نمود. وی در حال حاضر در استودیوی خویش واقع در محدوده غرب تهران به همراه مهران عباسی ، آرین بهاری و علیرضا رشیدی مشغول به ادامه فعالیت خود میباشد.
علی رهبری خواننده و آهنگساز گروه پازل دارای تحصیلات آکادمیک موسیقی است که در حال حاضر در این گروه کلیه ملودیها و اشعار را نظارت میکند و خوانندگی گروه پازل را بر عهده دارد . از جمله کارهایی که علی رهبری قبل از عضویت در گروه پازل انجام داده است : مدیریت استودیو نوبل ، سرپرستی ارکستر خوانندگانی همچون مازیار عصری ، حمید حامی ، مهران احراری و … همچنین تنظیم ِ قطعات معروفی همچون : علی عبدالمالکی – دلم و …. را می توان نام برد .

عکس های گروه پازل باند

عکس های گروه پازل باند

عکس های گروه پازل باند

عکس های گروه پازل باند

عکس های گروه پازل باند + محسن یگانه

عکس های گروه پازل باند + محسن یگانه

عکس های گروه پازل باند

عکس های گروه پازل باند

بیوگرافی مهران عباسی :
مهر ۱۳۶۳ در تهران متولد شد از سن ۶ سالگی علاقه خود را به موسیقی الکترونیک دنبال کرد ، جهت تکمیل دوران راهنمایی به مدرسه خوارزمی تهران نقل مکان کرد و در تهران فعالیت موسیقی خود را آغاز کرد . در سال ۸۳ با آشنایی با کوشان حداد (عضو گروه اشکان و کوشان) گروه نئورین را تاسیس کردند . پس از شرکت در ۴ مسابقه بین المللی موسیقی الکترونیک ۴ رتبه جهانی (به ترتیب مقام نهنم و چهارم و دوبار مقام اول را از پنج قاره) خوب را کسب کردند
در سال ۲۰۱۰ به طور رسمی عضو تیم نرم افزاری Image Line Audio شد و به طور رسمی عضو طراحان صدا و تنظیم کنندگان اختصاصی کمپانی لغب گرفت . در حال حاظر در پروژه هارمور به عنوان طراح صدا فعالیت کرده است .

مهران عباسی تنظیم کننده ، طراح صدا ، آهنگساز بین المللی گروه پازل ، از سال ۸۳ کار خود را با گروه نئورین (مهران عباسی و کوشان حداد مردانی) آغاز کرد و بعد از گروه نئورین با ریمیکس قطعه های معروفی چون “روزبه نعمت اللهی آهنگ – دریا ” ، ” سعید مدرس – دنیای وارونه ” ، “اشکان و کوشان – دوست دارم ” ، “محسن یگانه – سکوت و نباشی ” ، “کامرون کارتیو – بیا نزدیکتر” ، ” باباک مافی – بوم بوم ” و …… به عنوان بهترین ریمیکسر ایران در حال حاضر فعالیت میکند . همچنین در آلبوم حباب به عنوان تنظیم کننده با محسن یگانه همکاری نزدیکی دارد.

اسامی دیگر مهران در زمینه موسیقی بین الملل :

Mehran , Ranyens , Dudaluk , Fede fade fudo,, Ransys , Neorin , Ran & Shan & Rodogun , Arka Noid

سبک :

سبک مهران عباسی با دیگر تنظیم کننده ها متفاوت است او سعی کرده با تلفیق موسیقی هوس و ترنس و الکترونیک حقیقی قالب فارسی را در آن بگنجاند تا اصلیت این سبک از بین نرود غالبا از ملودیها و ریتمهای روز دنیا استفاده کرده که مورد توجه تمامی مخاطبان ایرانی و جهانی قرار گیرد .

آلبوم ها :

در سال ۸۶ مهران عباسی جدا از گروه نئورین فعالیت خود را با ریمیکس آهنگ دوست دارم دوست دارم گروه اشکان کوشان آغاز کرد و پس از ریمیکس سه موزیک این گروه خود را بین تنظیم کننده های ایران نشان داد . در سال ۸۷ با آشنایی با امیر حسین ذلقدری گروه امیر اسید و مهران را پایه گزاری کردند که حاصل این کار یک آلبوم دو نفره به نام “دو تا دیجی از تهران” را میتوان نام برد .

در حال حاضر مهران عباسی آلبوم شخصی خود را جمع آوری میکند

ریمیکس ها :

مهران عباسی با ریمیکس موزیکهای مورد علاقه اش بین همکاران و موسیقیدانان مشهور است او غالبا موزیک هایی که سبک اصلی خود را تغییر نمیدهد برای ریمیکس انتخاب میکند . از جمله کارهای او میتوان به:
MohsenYeganeh-Sokoot

Greg Access – Scandelous

Ashkan & Kooshan – Bargard pisham dobare

Saeed Modares – Donyaye Varoone

Ehsan Gheybi – Hes Mikonam

Cameron Kartio – Im Electric

Babak Mafi – Boom Boom

Roozbeh Nematollahi – Darya

Ivan & Benyamin – Khianat

Arash Ardfrooshan – Negaran

Neorin – Bi To Baz

Omid Olumi – Khiali Nist

مشهورترین آثار :

Mohesn Yeganeh – Sokoot (رمیکس)

Roozbeh Nematollahi – Darya(رمیکس)

Saeed Modares – Donyaye Varoone(رمیکس)

Babak Mafi – Boom Boom(رمیکس)

Mehran Abbasi Ft Merjil – Kash Beshe

Amir Ali Zamanian , Mehran Abbasi – Yeki JHast

Amir Acid & Mehran – Dota Deejay Az Tehran (آلبوم)

گرد آوری : طناز موزیک

loading...

مطالب مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *