دانلود آهنگ ایرانی

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

loading...

دانلود قسمت 8 برنامه ماه عسل ۹۶

6 ژوئن 2017
بدون نظر

دانلود قسمت 8 برنامه ماه عسل سال ۱۳۹۶

Download part 8 mah asal year 13126

« داستان پر رمز راز زندگی خانم نرگس کلباسی که 90 درصد عمر خود را در خارج زندگی کرده است »

قسمت هشتم ماه عسل ۹۶ | مجری ماه عسل : احسان علیخانی

میهمان قسمت هشتم ماه عسل ۹۶ در روز دوشنبه ۱5خرداد۱۳۹۶

دانلود قسمت هشتم ماه عسل۹۶

ساعت پخش ماه عسل : هر روز ساعت ۱۹ از شبکه ۳ سیما

تمامی قسمت به محض پخش و اتمام برنامه با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین در ویدیو پلیر سایت طناز موزیک قابل مشاهده است. بروزترین سایت در جهت ارائه قسمت های ماه عسل ۱۳۹۶ !

مهمانان قسمت هشتم برنامه ماه عسل و خلاصه داستان :

قصه داستان در مورد دختری بنام نرگس کلباسی می باشد که متولد اصفهان و در خانواده که یکی مادر و یک پدر و دوتا برادر دارد و در 4 سالگی همراه خانواده خود به انگلیس سفر میکنند جهت ادامه تحصیل پدر … در یازده سالگی برای دید و بازدید به ایران باز میگردد اما مادر خود را بر اثر سکته در خواب از دست میدهد..پدر او نیز مدتی بعد بیماری سرطان میگیرد و از دنیا می رود..اون همراه برادر کوچکترش به دعوت عمه اش به کانادا می روند..او مدتی بعد به هند سفر میکند و حسابی به مردم فقیر کمک میکند و کودکان بی سرپرست را از وضعیت بد نجات میدهد..عده ای برای اون پاپوش درست کرده و دادگاهی میشود به جرم قتل..خوشبختانه و با پیگیری سر کنسول گری ایران در هند اون آزاد میشود….قصه جالب می باشد…حتما ببینید از ویدیو پلیر زیر با سرعت عالی از سایت طناز موزیک..

√ پیشنهاد می کنیم این قسمت را بصورت آنلاین از ویدیو پلیر زیر تماشا کنید…

همه قسمت های ماه عسل ۱۳۹۶

دلیل پخش غیر زنده ماه عسل دوشنبه چه بود ؟

احسان علیخانی از دلایل پخش غیرزنده هشتمین قسمت «ماه عسل» با حضور نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی گفت.

توضیح احسان علیخانی درباره پخش غیر زنده ماه عسل

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه «ماه عسل» در مورد این که چرا هشتمین قسمت از این برنامه با حضور نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی از پیش ضبط شده بود و زنده نبود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«سلام به دوستان عزیز، خانم کلباسی چهارشنبه تشریف آوردن تهران. قرارِ ما با خانم کلباسی برای حضور در «ماه عسل»، اول روز جمعه بود که برنامه خواهرانِ منصوریان ٢ قسمت شد، بعد گذاشتیم روز شنبه اما به دلیلِ تغییر کنداکتور شبکه و پخش والیبال در روزهای شنبه و یکشنبه، برنامه ما کنسل شد دیگه نمی‌تونستیم بیشتر از این ایشون رو معطل نگه داریم چون ایشون هم، عازم سفر بودن و هم، کار داشتند به همین دلیل برنامه رو ضبط کردیم که ایشون بتونن به کارشون برسند، ممنون از دقت و توجه شما. هشتمین قاب از ماه عسل ۹۶

 

 

loading...

مطالب مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *