دانلود آهنگ ایرانی

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

loading...

دانلود قسمت 9 ماه عسل 96

6 ژوئن 2017
بدون نظر

دانلود قسمت 9 برنامه ماه عسل سال ۱۳۹۶

Download part 9 mah asal year 1396

 این پست آپدیت میشود تا ساعاتی دیگر..

قسمت نهم ماه عسل ۹۶ | مجری ماه عسل : احسان علیخانی

میهمان قسمت نهم ماه عسل ۹۶ در روز سه شنبه 16خرداد۱۳۹۶

دانلود قسمت نهم ماه عسل۹۶

ساعت پخش ماه عسل : هر روز ساعت ۱۹ از شبکه ۳ سیما

تمامی قسمت به محض پخش و اتمام برنامه با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین در ویدیو پلیر سایت طناز موزیک قابل مشاهده است. بروزترین سایت در جهت ارائه قسمت های ماه عسل ۱۳۹۶ !

مهمانان قسمت نهم برنامه ماه عسل و خلاصه داستان :

خلاصه قسمت ۹ ماه عسل ۹۶:

در ابتدای برنامه امشب ماه عسل تصاویری از نرگس کلباسی پخش شد که گفت: از رهبر عزیزم که سفر حج را به من هدیه دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم فرصتی فراهم شود تا بتوانم ایشان را روزی از نزدیک ملاقات کنم.

در ادامه برنامه احسان علیخانی اعلام کرد که شبکه ۳ سیما سفر عتبات و نجف اشرف خانم کلباسی را بر عهده گرفته است .

برنامه امشب ماه عسل در دو بخش بود که در بخش نخست یک پیرزن و پیرمرد که مدت ۶۳ سال از زندگی مشترکشان سپری می‌شد و خانم ۸۴ سال و آقا ۸۷ سال سن داشتند با احسان علیخانی به گفتگو نشستند .

این خانم در ابتدای صحبت‌های خود گفت:۶۵ سال قبل زمانی که در تبریز بودیم، من مشغول درس خواندن بودم و تحصیلات خود را تا ششم ابتدایی ادامه دادم. من در خانواده‌ای زندگی می‌کردم که ۴ خواهر و دو برادر داشتم.

در ادامه این برنامه فرد مسنی که مهمان ماه عسل بود اظهار کرد: به دلیل این که پدرم نظامی بود من هم همیشه علاقه‌مند بودم وارد ارتش شوم. به یاد دارم زمانی که ۱۶ ساله بودم همراه با خانواده‌ام به منزل  پدر همسرم رفتیم البته ما یک نسبت فامیلی با یکدیگر داشتیم اما در آن روزی که به منزل آن‌ها رفتیم، برای نخستین مرتبه همسرم را دیدم و به او علاقه‌مند شدم.

در ادامه ماه عسل این پیرزن و پیرمرد به این موضوع اشاره کردند که پس از دیدار اول رابطه آن‌ها با نوشتن نامه ادامه پیدا کرد البته در شرایطی و با هماهنگ کردن تلفن‌های راه دور نیز با یکدیگر به‌صورت تلفنی صحبت می‌کردند.

در ادامه  این آقای پیر به این موضوع اشاره کرد که ما در آن زمان ارتباط ماهواره‌ای داشتیم به این معنا که هر دو نفرمان هر شب ساعت ۸ به حیاط می‌آمدیم و به ماه نگاه می‌کردیم و انعکاس نگاه یکدیگر را از ماه دریافت می‌کردیم.

ارتباط این خانم و آقا ادامه داشت تا این که وقتی خانم ۲۱ ساله و آقا ۲۴ ساله شدند زندگی مشترک خود را آغاز کردند و هنوز هم اعتقاد دارند که باگذشت ۶۳ سال روز به روز علاقه آن‌ها نسبت به یکدیگر بیشتر می‌شود و هیچ وقت شرایطی پیش نیامد که با یکدیگر دعوا کنند.

در ادامه ماه عسل این خانم پیر همچنین یادآور شد: وابستگی من و همسرم به‌اندازه‌ای بود که در سال ۱۳۳۸ در شرایطی که دو فرزند داشتم وقتی به همسرم در زابل مأموریت داده شد و در وضعیتی که خود همسرم و همچنین پدر و مادرهایمان تأکید می‌کردند که من در ابتدا همراه با او به زابل بروم من همراه  با خانواده راهی این شهر شدیم.

در بخش دوم برنامه ماه عسل ۶ خانم مقابل دوربین حاضر شدند .

با تعریف کردن ماجرا این خانم‌ها مشخص شد که یکی از این افراد به نام خانم صحت کلاسی به نام کلاس خاطره گویی راه اندازی کرده است و همچنین توانسته با جمع کردن افراد مختلف دور یکدیگر انرژی‌های مثبت را هر چه بیشتر بین خانواده‌ها به جریان بیندازد .

پیشنهاد می کنیم این قسمت را بصورت آنلاین از ویدیو پلیر زیر تماشا کنید…

همه قسمت های ماه عسل ۱۳۹۶

 

loading...

مطالب مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *